onsdag, januari 31, 2007

Det Statliga Verket och Euro Vision Contest Del 12:6



DEL 12:6

Detta dokument ingår i ett utbildningspaket som med fördel kan användas för att öka bildningen i den förra regeringens metoder att framgångsrikt lansera ett Grönt koncept och samtidigt både stärka sina sympatier bland de miljömedvetna väljarna samt nära sina kamrater vid De Statliga Verken med större resurser. Dessa resurser cirkulerade sedan runt bland De Statliga Verken och bidrog till många positiva effekter som exempelvis justeringar och tillkomst av nya diagram och kolumner, ökad papperskonsumtion, förvaltning och förvaring av både administrativt material och trötta tjänstemän vid De Statliga Verken, trollerikonster med arbetsmarknadens siffror etc.

Vi blickar tillbaka på de händelser som ägde rum i början av millenniet då några Medlemmar av Statens Högsta Klubb – däribland Chokladäterskan – kom till Det Statliga Verket för att lansera det nya Gröna konceptet som skulle stärka Det Statliga Verkets budget. Stämningen var på topp vid Det Statliga Verket när de tog emot Chokladäterskan med sina två följeslagare Professorskan och Den avhoppade Gymnasieeleven.

Ungefär samtidigt som denna banbrytande utveckling av Statens kommunikationsmetoder skedde på plan mark i den lilla småstaden, satt jag i luftens och den övre troposfärens skikt på ett plan som, denna gång, bar mig norrut. Målet för min resa var ett av Bolagen som tog hand om de Konstgjorda Solstrålarna, mer specifikt - ett forskningsprojekt som tilldelats mitt Företag av Bolagen som tog hand om de Konstgjorda Solstrålarna.
Bolagen som tog hand om de Konstgjorda Solstrålarna var i behov av att utveckla nya färger, eftersom de på grund av föråldrade färger och i vissa fall fel färgval i sina indata börjat sacka efter i den internationella konkurrensen mot Utlänningarna. Och färgerna kom givetvis från Det Statliga Verket. Och de levererades givetvis genom en mycket riskabel process som involverade teknikvidundret som var Godzillas genetiska avkomma.
Bolagen som tog hand om de Konstgjorda Solstrålarna hade nu fått några färgprover som jag levererat på en färgkarta och det tycktes som det gått upp för dem att Det Statliga Verket haft vissa inbyggda brister i både sina färgprover och sättet att anpassa dem till Godzillas olyckliga avkomma. Bolagen som tog hand om de Konstgjorda Solstrålarna hade således beslutat att kika närmare på både färgkartan och mina andra idéer. Min vision var dessutom att på sikt ersätta Godzillas sjukliga avkomma med en klon av den Datorutrustning som jag haft tillfälle att studera i Den Korrumperade Öststaten.